موسسه حقوقی ثبتی مشهور

موسسه حقوقی مشهور برترین برند خدمات حقوقی، ثبتی و مهاجرتی در کشور است. مشاوره رایگان از طریق شماره 88214821-021

موسسه حقوقی ثبتی مشهور

موسسه حقوقی مشهور برترین برند خدمات حقوقی، ثبتی و مهاجرتی در کشور است. مشاوره رایگان از طریق شماره 88214821-021

موسسه حقوقی ثبتی مشهور

موسسه حقوقی ثبتی مشهور
موسسه حقوقی ثبتی مشهور به عنوان برترین برند خمات حقوقی، ثبتی و مهاجرتی کشور است که سالیان طولانی در زمینه های تخصصی مختلف به ارائه خدمات می پردازد.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره موسسه حقوقی مشهور در تماس باشید: ۸۸۲۱۴۸۲۱-۰۲۱

مهمترین خدماتی که موسسه حقوقی مشهور ارائه می نماید شامل موارد ذیل است:

ثبت انواع شرکت بصورت کاملا تخصصی در تمام نقاط ایران
ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها
ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری
ثبت برند و علامت تجاری
ثبت موسسه غیر تجاری
ثبت طرح های صنعتی
ثبت اختراعات
رتبه بندی تخصصی شرکت ها
اخذ رتبه و گرید شرکت
اخذ و تمدید کارت بازرگانی
اخذ کد اقتصادی
اخذ گواهی ارزش افزوده
پلمپ دفاتر قانونی

وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده
مشاوره حقوقی
طلاق توافقی
وکیل ملکی
وکیل خانواده
وکیل کیفری
وکیل مالیاتی
وکیل مهاجرت
و بسیاری خدمات فاخر دیگر

جهت آشنایی بیشتر با خدمات متنوع و تخصصی موسسه حقوقی مشهور، به وبسایت https://www.mashhoor.ir مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان بیست و یکم، پلاک 24، طبقه 5، واحد 14

شماره تماس: ۸۸۲۱۴۸۲۱-۰۲۱ و ۱۱۵۱۲۱۲-۰۹۳۹

  • ۰
  • ۰

شاید شما هم شنیده باشید که در محاکم دادگستری و دادگاه های ایران انبوهی از پرونده ها وجود دارد و هنگامی که اقدام به طرح دعوای حقوقی و یا شکایت کیفری می نماییم مدت زمان بسیاری به طول می انجامد تا نوبت بررسی پرونده ما فرا برسد.


همچنین یکی از موضوعات مهم دیگری که وجود دارد بحث هزینه های دادرسی است که این هزینه ها خصوصا در دعاوی حقوقی مالی بعضا بسیار زیاد است که پرداخت آن از توان بسیاری از مردم خارج است.


البته در مواقعی که پرداخت هزینه های دادرسی در توان متقاضی نیست این امکان وجود دارد که اقدام به طرح ادعای اعسار از هزینه های دادرسی بنماید و این ادعای خود را با دو شاهد مرد به اثبات برساند و پس از اثبات است که از پرداخت هزینه دادرسی بصورت موقت معاف می شود.


به جهت اهمیت دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و غیره توصیه می نماییم که برای پیشبرد هرچه بهتر پرونده های خود در محاکم دادگستری، حتما از تخصص وکیل استفاده بنمایید.


 

وکیل کیفری


وکیل کیفری به شما کمک می کند که در پرونده های کیفری خود اعم از کلاهبردای، خیانت در امانت، توهین، سرقت، افتراء، انتقال مال غیر، قذف، نزاع و دعاوی ای از این دست بتوانید بهتر و مطمئن تر به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نمایید.


 

وکیل ملکی


وکیل ملکی شخصی است که توانایی های بسیار زیادی در طرح دعوا و یا دفاع از دعوای طرح شده نظیر تخلیه ملک، تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به انجام تعهدات قراردادی و نظایر آن دارد و در این دعاوی می توانید از توانایی های وی بهترین بهره را ببرید.


 

وکیل خانواده


وکیل خانواده در اختلافات و دعاوی خانوادگی نظیر طلاق توافقی و مواردی که در پی دارد، انحصار وراثت، تقسیم ترکه، طلاق، الزام به تمکین، مهریه، نفقه زوجه و نفقه اولاد و نظایر آن می تواند به شما کمک نماید.


همچنین چنانچه به هر علتی تصمیم به انحلال روابط زناشویی خود را دارید و به هیچ وجه امکان زندگی مشترک برایتان مقدور نیست و تمایل به طلاق توافقی ندارید، می توانید از تخصص وکیل طلاق خبره بهره ببرید.


 

وکیل مهاجرت


وکیل مهاجرت همانطور که از نام آن مشخص و پیداست، متخصص در امور مهاجرتی نظیر مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت و آشنا نمودن شما با قوانین کشور مقصد، اخذ وقت سفارت، اخذ ویزا و نظایر آن است.


 

وکیل ثبت شرکت و علائم تجاری


چنانچه تصمیم به انجام اموری مانند ثبت شرکت در هر نقطه ای از ایران را دارید و یا تصمیم به ثبت شرکت در کشورهای دیگر را دارید با این توضیح که بطور مثال ثبت شرکت در ترکیه دارای متقاضیان بسیار زیادی است، و همچنین امور تخصصی دیگری نظیر ثبت برند و علامت تجاری و همچنین ثبت طرح صنعتی و یا ثبت تغییرات شرکت و همچنین انحلال شرکت را دارید، توصیه می نماییم از خدمات وکیل با تجربه در این امور بهره ببرید.


 

وکیل دیوان عدالت اداری


وکیل دیوان عدالت اداری به شما کمک می کند تا اگر در اداراتی مانند تامین اجتماعی، مالیات و دارایی، کمیسیون ماده 100 شهرداری ها و بطور کل تمامی ادارت دولتی و یا عمومی غیر دولتی، حقی از شما تضییع شده باشد، بتوانید با طرح شکایت در دیوان عدالت اداری، از حق و حقوق خود دفاع نمایید.


 

چنانچه بنا به هر دلیلی تصمیم به بهره گیری از خدمات تخصصی وکیل پایه یک دادگستری دارید، می توانید ضمن تماس با شماره  ۴۳۰۰۰۴۳۰-۰۲۱  و یا مراجعه به وبسایت موسسه به آدرس www.mashhoor.ir  از خدمات وکلای با تجربه و حرفه ای موسسه حقوقی مشهور بهره مند شوید.